Zagubieni w szkole. Alternatywne spojrzenie na trudności wychowawcze

DLACZEGO WARTO

  • Uczestnicy szkolenia uporządkują wiedzę nt. ogólnie przyjętych kryteriów i obszarów zachowań destrukcyjnych
  • Poznają wybrane elementy koncepcji Rossa W. Greene’a, stanowiącej alternatywne wyjaśnienie przyczyn problemowych zachowań dzieci i młodzieży
  • Otrzymają praktyczne wskazówki dotyczące rozwiązywania wybranych problemów

DLA KOGO

  • Pedagodzy i psycholodzy szkolni, nauczyciele/wychowawcy

O CZYM  

  • Zachowania destrukcyjne – kryteria, obszary występowania
  • Model Proaktywnych Rozwiązań Opartych na Współpracy
  • Standardowe reakcje wychowawcze na trudne zachowania w świetle założeń MPROW
  • Czym jest opóźniony rozwój umiejętności?
  • Trudności pod lupą

KTO PROWADZI

Joanna Nienałtowska-Padło – trener, pedagog wielokrotny (pedagogika specjalna, opiekuńczo-wychowawcza, terapia pedagogiczna, socjoterapia), absolwent dwustopniowego szkolenia w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach; poszukiwacz nowych trendów w pedagogice i psychologii, pasjonat swojego zawodu oraz wrażania ciekawych koncepcji do praktycznej pracy z ludźmi (SOSW, asysta rodzinna, świetlice socjoterapeutyczne, NGO itp.); ma za sobą wieloletnią różnorodną praktykę zawodową, aktualnie – pedagog szkolny, szkoleniowiec Kailean, a także coach i terapeuta we własnym gabinecie.

FORMA I CZAS REALIZACJI        

webinar na żywo  – 1 godz. dyd.

KIEDY, GDZIE, ZA ILE

  • Termin realizacji: 29.01.2024 r.
  • Godziny realizacji: 19.00-19.45, w tym seminarium internetowe oraz sesja Q&A
  • Dostępność: dla subskrybentów newslettera*
  • Cena:  forma bezpłatna

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ

Rejestracja przez zaproszenie mailowe

*Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego decyduje kolejność zgłoszeń

Chcesz dołączyć do grona subskrybentów newslettera Kailean? Wypełnij formularz.