Newsletter – korzyści dla subskrybentów
Szczecin, 15.03.2021 r.
Szanowny Kliencie!
Pragniemy podziękować Tobie za zaufanie, jakim obdarzyłeś nas, udzielając zgody marketingowej na wysyłanie informacji o ofercie doskonalenia Kailean, oraz za cierpliwość i zauważanie naszych wiadomości w gąszczu przeróżnych informacji, które trafiają do Twojej skrzynki pocztowej każdego dnia.
Od teraz masz więcej powodów, by “zauważać” nasze wiadomości. Specjalnie dla subskrybentów newslettera uruchomiamy cykl bezpłatnych webinarów o charakterze szkoleniowym na tematy związane z pracą szkół i placówek oświatowych.
Czas trwania webinaru wynosi 45 minut. Każdy webinar obejmuje 30-minutowe seminarium internetowe oraz 15-minutową sesję Q&A (pytania i odpowiedzi).
Co miesiąc planujemy realizować 2-3 webinary dla różnych grup odbiorców – dla nauczycieli języka polskiego, matematyki, przedmiotów przyrodniczych, dyrektorów, wychowawców itd. Najbliższe tematy i terminy możesz podejrzeć w zakładce “webinary dla subskrybentów”. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego decyduje kolejność zapisów.
Pierwsze webinary już w kwietniu. Szukaj zaproszenia na swojej skrzynce pocztowej!
Olga Oczkowska-Fiuk
prezes zarządu Kailean

Chcesz dołączyć do grona subskrybentów newslettera Kailean? Wypełnij formularz!
Polecamy
- Ocena postępów edukacyjnych i zachowania uczniów – prawidłowe dokumentowanie, konstruktywne informowanie (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Rozwijanie pisarskiej kreatywności uczniów na lekcjach języka polskiego (Teams/IV)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/V)
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w placówkach oświatowych (Teams/V)
- Klasyfikowane i nieklasyfikowane zaburzenia odżywiania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (Teams/V)
- IPET, WOPFU, plan terapii i inne niezbędne dokumenty w pracy z dzieckiem z deficytami rozwojowymi (Teams/VI)