Uczniowie środka – specyfika funkcjonowania, możliwości wsparcia (Teams)
DLACZEGO WARTO
- Poznasz specyfikę funkcjonowania szkolnego, główne trudności, możliwości identyfikowania potencjałów oraz adekwatnego wsparcia rozwoju uczniów o obniżonych możliwościach poznawczych, czyli o inteligencji niższej niż przeciętna, oraz uczniów o przeciętnym poziomie inteligencji, którym bliżej do pierwszej grupy i którzy stanowią gros klasowej społeczności
- Dzięki nabytym kompetencjom odkryjesz obszary, także alternatywne – mniej związane ze ściśle rozumianą edukacją, które stanowią zasoby dla nas, nauczycieli, wychowawców, specjalistów szkolnych, jak i dla samych uczniów z grup zaliczanych do tzw. środka
- Podczas szkolenia nie zabraknie również praktycznych wskazówek dla rodziców uczniów, szczególnie w kontekście dalszej pozaszkolnej perspektywy życia ich pociech
DLA KOGO
- Nauczyciele i wychowawcy wszystkich typów szkół i placówek
- Pedagodzy, psycholodzy szkolni
- Pracownicy poradni psychologiczno-pedagogicznych
- Studenci kierunków psychopedagogicznych
O CZYM
- Dzieci środka – kim są?
- Klasyfikacja uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna
- Charakterystyczne zaburzenia u dzieci środka
- Wymagania nauczyciela co do formy pracy
- Rodzice dzieci środka
- Nisza edukacyjna
- Uczeń przeciętny – jaki jest? Trudności „przeciętniaka”
- Wskazówki dla nauczycieli
- Temperament w szkolnej ławce
- Kod językowy a trudności szkolne
- Czy dobre stopnie gwarantują sukces na polu zawodowym?
- Kompetencje emocjonalne, czym są, w czym mogą pomóc?
- Kilka dobrych rad praktyka
KTO PROWADZI
Joanna Nienałtowska-Padło – trener, pedagog wielokrotny (pedagogika specjalna, opiekuńczo-wychowawcza, terapia pedagogiczna, socjoterapia), absolwent dwustopniowego szkolenia w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach; poszukiwacz nowych trendów w pedagogice i psychologii, pasjonat swojego zawodu oraz wrażania ciekawych koncepcji do praktycznej pracy z ludźmi (SOSW, asysta rodzinna, świetlice socjoterapeutyczne, NGO itp.); ma za sobą wieloletnią różnorodną praktykę zawodową, aktualnie – trener rad pedagogicznych, pedagog, coach i terapeuta we własnym gabinecie
FORMA I CZAS REALIZACJI
szkolenie on-line na MS Teams w czasie rzeczywistym – 4 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: 18.02.2025 r., godz. 15.45-19.15
15.45-16.00 logowanie się i tzw. próba mikrofonu
16.00-17.30 blok szkoleniowy nr 1
17.30-17.45 przerwa
17.45-19.15 blok szkoleniowy nr 2
- Dostępność: platforma MS Teams, logowanie za pośrednictwem strony www.office.com lub przez aplikację MS Teams (www.microsoft.com › microsoft-teams › download-app)*
- Cena: 160 zł, w tym:e-materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie
Formularz zgłoszeniowy na e-szkolenie
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- GeoGebra – poziom podstawowy
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Kodowanie i programowanie w przedszkolu
- Kreatywne zabawy w przedszkolu