Taksonomia celów B. Blooma w kształceniu i rozwijaniu umiejętności rozumowania uczniów (Z)
DLACZEGO WARTO
- Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jakie czynniki mają największy wpływ na proces uczenia się (rozumowania) uczniów; jakie elementy współtworzą dobrą lekcję, na czym polega różnica między zadaniem a zadaniem edukacyjnym; poznają rodzaje pytań (zadań) określonych w Taksonomii Blooma, nauczą się je tworzyć i modyfikować, tak by spełniały kryteria zadania edukacyjnego
- Dzięki nabytym w czasie szkolenia kompetencjom uczestnicy zaplanują lekcje budujące zaangażowanie i umiejętność rozumowania uczniów
- Szkolenie prowadzi praktyk z ogromnym doświadczeniem w pracy z uczniami, otrzymasz wiele przydatnych narzędzi i wskazówek do zastosowania od zaraz
DLA KOGO
Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli
O CZYM
- Struktura dobrej lekcji
- Monitorowanie celów w trakcie jednostki lekcyjnej
- Zadanie edukacyjne – planowanie i tworzenie
- Różnice pomiędzy zadaniem a zadaniem edukacyjnym
- Taksonomia Blooma – 6 poziomów osiągania celów lekcji
- Taksonomia Blooma – rola czasowników operacyjnych w formułowaniu zadań dla uczniów
- Zaangażowanie i rozumowanie – planowanie przebiegu dobrej lekcji
- Konstruowanie zadań edukacyjnych. Określanie kryteriów zadania edukacyjnego
- Pytania (zadania) w obszarach taksonomii Blooma – modyfikacja
- Pytania (zadania) w obszarach taksonomii Blooma – tworzenie
KTO PROWADZI
Piotr Bachoński – absolwent filologii polskiej – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze Szkoły” i „Doradcy Kariery”
CZAS TRWANIA
zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne
FORMY REALIZACJI
stacjonarna / MS Teams
*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- GeoGebra – poziom podstawowy
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Kodowanie i programowanie w przedszkolu
- Kreatywne zabawy w przedszkolu