Samoocena i poczucie własnej wartości uczniów
DLACZEGO WARTO
Problematyka samooceny oraz poczucia własnej wartości uczniów to istotny aspekt wiedzy pedagogicznej. Od tego, jak są one ukształtowane, zależy bowiem funkcjonowanie dzieci i młodzieży oraz pełnienie przez nich określonych ról społecznych. Poruszana tematyka mieści się w szeroko pojętych kompetencjach wychowawczych, stąd też propozycja uzupełnienia i uporządkowania tego obszaru wiedzy. Podczas webinaru porozmawiamy, dlaczego tak ważna jest dbałość o adekwatną samoocenę uczniów oraz jak poczucie własnej wartości wpływa na rozwój, nawiązywanie relacji, a w efekcie – na jakość życia danej osoby.
DLA KOGO
- Nauczyciele i wychowawcy wszystkich typów szkół i placówek, pedagodzy, psycholodzy szkolni
O CZYM
- Samoocena – podstawowe pojęcia
- Samoocena a funkcjonowanie szkolne i rówieśnicze uczniów
- Dalekosiężne skutki zawyżonej i zaniżonej samooceny u dzieci i młodzieży
- Cykl poczucia własnej wartości, poczucie wartości a funkcjonowanie
- Przekonania wzmacniające poczucie wartości
KTO PROWADZI
Joanna Nienałtowska-Padło – trener, pedagog wielokrotny (pedagogika specjalna, opiekuńczo-wychowawcza, terapia pedagogiczna, socjoterapia), absolwent dwustopniowego szkolenia w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach; poszukiwacz nowych trendów w pedagogice i psychologii, pasjonat swojego zawodu oraz wrażania ciekawych koncepcji do praktycznej pracy z ludźmi (SOSW, asysta rodzinna, świetlice socjoterapeutyczne, NGO itp.); ma za sobą wieloletnią różnorodną praktykę zawodową, aktualnie – pedagog szkolny, szkoleniowiec Kailean, a także coach i terapeuta we własnym gabinecie.
FORMA I CZAS REALIZACJI
webinar na żywo – 1 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: 25.09.2023 r.
- Godziny realizacji: 19.00-19.45, w tym seminarium internetowe oraz sesja Q&A
- Dostępność: dla subskrybentów newslettera*
- Cena: forma bezpłatna
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ
Rejestracja przez zaproszenie mailowe
*Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego decyduje kolejność zgłoszeń
Polecamy
- GeoGebra – poziom podstawowy
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Kodowanie i programowanie w przedszkolu
- Kreatywne zabawy w przedszkolu