Jak uczyć i wychowywać dzieci z zaburzeniami zachowania
DLACZEGO WARTO
Pełnienie roli ucznia, wykorzystanie posiadanych potencjałów intelektualnych i osobowościowych jest powiązane ze sferą emocjonalno-społeczną i behawioralną. Zachowania trudne wychowawczo dzieci i młodzieży mogą mieć długofalowe, niekorzystne konsekwencje bezpośrednio dla nich samych, zaś pośrednio dla szerszego środowiska zarówno rodzinnego, jak i społecznego. Wiedza o tym, na czym polegają zaburzone zachowania, jakie są kryteria ich rozpoznawania i jakie obszary obejmują, jest konieczna, pomaga nie tylko zapobiegać, ale także stwarza możliwości korygowania ich, co może wpłynąć pozytywnie na dalszy rozwój i zachowanie naszych podopiecznych.
DLA KOGO
- Nauczyciele i wychowawcy wszystkich typów szkół i placówek, pedagodzy, psycholodzy szkolni
O CZYM
- Zachowania destrukcyjne – definicje, przyczyny, przejawy
- Kryteria i obszary zaburzonych zachowań
- Wybrane metody korygowania zaburzonych zachowań i projektowania pracy wychowawczej z trudnymi uczniami
- Wpływ postawy nauczyciela-wychowawcy na zachowania uczniów
KTO PROWADZI
Joanna Nienałtowska-Padło – trener, pedagog wielokrotny (pedagogika specjalna, opiekuńczo-wychowawcza, terapia pedagogiczna, socjoterapia), absolwent dwustopniowego szkolenia w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach; poszukiwacz nowych trendów w pedagogice i psychologii, pasjonat swojego zawodu oraz wrażania ciekawych koncepcji do praktycznej pracy z ludźmi (SOSW, asysta rodzinna, świetlice socjoterapeutyczne, NGO itp.); ma za sobą wieloletnią różnorodną praktykę zawodową, aktualnie – pedagog szkolny, szkoleniowiec Kailean, a także coach i terapeuta we własnym gabinecie.
FORMA I CZAS REALIZACJI
webinar na żywo – 1 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: 20.11.2023 r.
- Godziny realizacji: 18.00-18.45, w tym seminarium internetowe oraz sesja Q&A
- Dostępność: dla subskrybentów newslettera*
- Cena: forma bezpłatna
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ
Rejestracja przez zaproszenie mailowe
*Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego decyduje kolejność zgłoszeń
Polecamy
- GeoGebra – poziom podstawowy
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Kodowanie i programowanie w przedszkolu
- Kreatywne zabawy w przedszkolu