Program 1 – Jak kształcić i rozwijać u uczniów umiejętność twórczego, samodzielnego myślenia i rozumowania?
Wybór tematu jest równoznaczny ze wskazaniem problemu rozwojowego, który szkoła/placówka chce rozwiązać bądź zniwelować w bieżącym roku szkolnym. Jeżeli opis poniższego problemu rozwojowego znajduje potwierdzenie w wynikach przeprowadzonej w szkole diagnozy potrzeb, to oznacza, że wybrany temat jest odpowiedni. Jeżeli nie, sprawdź inne tematy lub zamów stworzenie programu od podstaw.
Problem rozwojowy szkoły: niedostateczny poziom umiejętności uczniów w zakresie samodzielnego, twórczego myślenia i rozumowania
Przejawy problemu: uczniowie gorzej radzą sobie z zadaniami, w których trzeba wyjść poza znane sobie, rutynowe sposoby postępowania; mają trudności z samodzielnym opanowaniem nieznanego wcześniej modelu lub kontekstu, zaprojektowaniem strategii postępowania – odpowiedniego ciągu działań, składającego się z dobrze znanych operacji, prowadzącego do rozwiązania; przeprowadzeniem rozumowania polegającego na analizie działania pewnego systemu i wyciągnięciu z tej analizy wniosków – potwierdzają to wyniki egzaminów zewnętrznych (np. poniżej średniej powiatu i/lub woj.).
Zamawiając program, otrzymasz:
- 16 godzin dydaktycznych doskonalenia (4 moduły x 4 godziny dyd.)
- kompleksowe wsparcie “od diagnozy do sprawozdania”
- obszerny zestaw autorskich narzędzi do zarządzania programem
Formularz zgłoszeniowy na program wspomagania
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- GeoGebra – poziom podstawowy
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Kodowanie i programowanie w przedszkolu
- Kreatywne zabawy w przedszkolu