Efektywne zebrania z rodzicami (Z)

DLACZEGO WARTO

  • Nauczyciele nabędą kompetencje w zakresie organizowania efektywnych zebrań z rodzicami dzieci oraz budowania osobistego autorytetu poprzez świadome kształtowanie wizerunku
  • Dzięki nabytym kompetencjom będą efektywnie zarządzać czasem spotkań, świadomie zagospodarują przestrzeń, w jakiej odbywa się zebranie, wykorzystają techniki zarządzania grupą oraz zasady asertywnej komunikacji w celu uniknięcia sytuacji konfliktowych
  • W czasie szkolenia uczestnicy  przećwiczą w praktyce umiejętności związane z prezentowaniem się w sytuacjach publicznych oraz nabędą umiejętności budowania osobistego wizerunku przydatne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym

DLA KOGO  

Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli

O CZYM  

  • Co można i co należy zrobić przed spotkaniem
  • Sposoby pracy pozwalające efektywnie gospodarować czasem
  • Przyjazna, asertywna autoprezentacja
  • Organizowanie przestrzeni dla prezentacji poglądów rodziców
  • Sposoby zagospodarowania przestrzeni w celu osiągania zamierzonych celów
  • Wybrane techniki zarządzania grupą (drabina partycypacyjna; technika: TY, MY, JA)
  • Wybrane techniki komunikacyjne (FUO)

KTO PROWADZI

Piotr Bachoński – absolwent filologii polskiej – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze Szkoły”  i „Doradcy Kariery”

CZAS TRWANIA              

zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne

FORMY REALIZACJI     

stacjonarna / MS Teams

*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia