Edukacja zdalna i hybrydowa – jak wspierać innych i chronić siebie (Z)
DLACZEGO WARTO
- Uczestnicy uporządkują wiedzę związaną z konsekwencjami edukacji na odległość; dowiedzą się, jakie skutki dla rozwoju mogą wiązać się ze zdalnym/ hybrydowym trybem nauki; poznają ciekawe techniki motywacyjne oraz podstawy nauki o wpływie stresu na całościowe funkcjonowanie; usłyszą praktyczne wskazówki oparte na badaniach przeprowadzonych po poprzedniej izolacji i nauce zdalnej, przydatne w sytuacji powrotu do nauczania hybrydowego
- Dzięki nabytym kompetencjom nauczyciele będą lepiej chronić siebie i swoich wychowanków oraz szybciej uruchamiać zasoby i umiejętności w razie silnego obciążenia psychicznego związanego z przedłużającym się stanem epidemii
- Autem szkolenia jest jego praktyczność, która pozwoli na łatwe przełożenie zawartych treści na codzienną pracę z dziećmi i młodzieżą (zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zdalnym)
DLA KOGO
Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli
O CZYM
- Relacja jako podstawa edukacji zdalnej
- Szkoła online – możliwe skutki dla nauki i rozwoju
- Stres uczniowski a rozwój mózgu
- Motywowanie w trudnych czasach – poszukiwanie sposobów wsparcia dla wszystkich stanów szkolnych
- Motywatory S. Reissa
- Trudne czasy a poczucie dobrostanu
- Psychoneuroimmunologia z pomocą osobom wspierającym rozwój
- Sposoby i zasoby – pomóc sobie, by móc wspierać innych
- wybrane metody psychologiczne i kompetencje emocjonalne
- Co wynika z badań nad skutkami nauczania zdalnego w aspekcie pracy nauczycieli, funkcjonowania uczniów i rodziców?
KTO PROWADZI
Joanna Nienałtowska-Padło – trener, pedagog wielokrotny (pedagogika specjalna, opiekuńczo-wychowawcza, terapia pedagogiczna, socjoterapia), absolwent dwustopniowego szkolenia w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach; poszukiwacz nowych trendów w pedagogice i psychologii, pasjonat swojego zawodu oraz wrażania ciekawych koncepcji do praktycznej pracy z ludźmi (SOSW, asysta rodzinna, świetlice socjoterapeutyczne, NGO itp.); ma za sobą wieloletnią różnorodną praktykę zawodową, aktualnie – pedagog szkolny, trener rad pedagogicznych, pedagog, coach i terapeuta we własnym gabinecie.
CZAS TRWANIA
zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne
FORMY REALIZACJI
online na MS Teams
*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- GeoGebra – poziom podstawowy
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Kodowanie i programowanie w przedszkolu
- Kreatywne zabawy w przedszkolu