E-szkolenia na MS Teams – informacje ogólne
Chcesz wziąć udział w e-szkoleniu realizowanym na platformie edukacyjnej MS Teams? Przejrzyj nasze propozycje oraz wypełnij zgłoszenie na wybrany przez Ciebie temat.
- E-szkolenia na MS Teams to internetowa odmiana szkoleń otwartych
- Dostępność: platforma edukacyjna MS Teams
- Realizacja on-line w czasie rzeczywistym – 5 godzin dydaktycznych
- Godziny realizacji zawiera oferta konkretnego e-szkolenia
- Podane w ofercie godziny realizacji obejmują: pierwsze 15 minut na tzw. próbę mikrofonu, dwa bloki szkoleniowe po 2 godziny dydaktyczne, między blokami szkoleniowymi 15-minutową przerwę oraz na zakończenie 1 godzinę dydaktyczną na pytania i odpowiedzi
- Wymagania techniczne: laptop lub komputer z dostępem do internetu, kamerka, mikrofon
- Konta użytkowników zakłada organizator szkolenia
- Logowanie za pośrednictwem strony www.office.com lub przez aplikację MS Teams (www.microsoft.com › microsoft-teams › download-app)
- Login i hasło zostaną przydzielone przez organizatora po zaksięgowaniu wpłaty
- Materiały e-dydaktyczne – do pobrania na platformie
- Zaświadczenia w wersji papierowej
Instrukcja logowania się
I wariant (zalecany): uczestnicy szkolenia logują się do konta Microsoft za pomocą pobranej aplikacji MS Teams (www.microsoft.com › microsoft-teams › download-app). W okienku logowania do aplikacji MS Teams wpisują otrzymany login i hasło.
II wariant: uczestnicy szkolenia logują się do konta Microsoft za pośrednictwem strony www.office.com. W okienku logowania do usługi Office365 wpisują otrzymany login i hasło.
Dotyczy obu wariantów logowania: podczas pierwszego logowania aplikacja może wymusić ustawienie własnego hasła do ponownego logowania (należy je zapisać lub zapamiętać!).
UWAGA!
W celu sprawnej realizacji szkolenia prosimy o zalogowanie się na platformie 15 minut przed jego rozpoczęciem (tzw. próba mikrofonu). W razie trudności z zalogowaniem prosimy o kontakt telefoniczny +48 662 293 337 (Luiza Antoszewska) lub +48 608 340 644 (Olga Oczkowska-Fiuk).
Polecamy
- RZECZOWNIK – gra edukacyjna
- KODOWANIE I PROGRAMOWANIE W PRZEDSZKOLU – pomoce dydaktyczne
- Grywalizacja w edukacji (01/2021)
- Interaktywne karty pracy (01/2021)
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego (01/2021)
- GeoGebra – poziom podstawowy (01/2021)
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej (01/2021)
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia (01/2021)
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem (01/2021)