E-szkolenia – informacje ogólne

Chcesz wziąć udział w e-szkoleniu na platformie edukacyjnej MS Teams?

Przejrzyj aktualne oferty oraz wypełnij zgłoszenie na wybrany przez Ciebie temat – przycisk do formularza znajdziesz pod opisem szkolenia.

Informacje ogólne

  • E-szkolenia to internetowa odmiana szkoleń otwartych
  • Dostępność: platforma edukacyjna MS Teams
  • Realizacja on-line w czasie rzeczywistym – 4 godziny dydaktyczne
  • Godziny realizacji zawiera oferta konkretnego e-szkolenia
  • Podane w ofercie godziny realizacji obejmują: pierwsze 15 minut na tzw. próbę mikrofonu, dwa bloki szkoleniowe po 2 godziny dydaktyczne, między blokami szkoleniowymi 15-minutową przerwę
  • Wymagania techniczne: laptop lub komputer z dostępem do internetu, kamerka, mikrofon
  • Konta użytkowników zakłada organizator szkolenia
  • Logowanie za pośrednictwem strony www.office.com lub przez aplikację MS Teams (www.microsoft.com › microsoft-teams › download-app)
  • Login i hasło zostaną przydzielone przez organizatora po zaksięgowaniu wpłaty
  • Materiały e-dydaktyczne – do pobrania na platformie lub w formie mailowej
  • Imienne zaświadczenia

Instrukcja logowania się

I wariant (zalecany): uczestnicy szkolenia logują się do konta Microsoft za pomocą pobranej aplikacji MS Teams (www.microsoft.com › microsoft-teams › download-app). W okienku logowania do aplikacji MS Teams wpisują otrzymany login i hasło.

II wariant: uczestnicy szkolenia logują się do konta Microsoft za pośrednictwem strony www.office.com. W okienku logowania do usługi Office365 wpisują otrzymany login i hasło.

Dotyczy obu wariantów logowania: podczas pierwszego logowania aplikacja może wymusić ustawienie własnego hasła do ponownego logowania (należy je zapisać lub zapamiętać!).

UWAGA!

W celu sprawnej realizacji szkolenia prosimy o zalogowanie się na platformie 15 minut przed jego rozpoczęciem (tzw. próba mikrofonu). W razie trudności z zalogowaniem prosimy o kontakt telefoniczny +48 662 293 337 (Luiza Antoszewska) lub +48 608 340 644 (Olga Oczkowska-Fiuk).