Co zrobić, żeby uczniowie nie wkuwali a zapamiętywali
DLACZEGO WARTO
- Dowiesz się, co zrobić, aby uczniowie trwale zapamiętywali treści nauczania bez konieczności bezmyślnego, mechanicznego ich powtarzania
DLA KOGO
- Nauczyciele szkół podstawowych i ponadpodstawowych wszystkich przedmiotów
O CZYM
- Jak wykorzystać strukturę lekcji w celu zapamiętywania wiadomości przez uczniów
- Wskazówki wydobywania – niezbędne do przypominania treści
- Zapamiętywanie poprzez przetwarzanie materiału
- Zapamiętywanie dzięki myśleniu
KTO PROWADZI
Piotr Bachoński – absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – filologia polska; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze szkoły”.
FORMA I CZAS REALIZACJI
webinar na żywo – 1 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: 08.01.2024 r.
- Godziny realizacji: 19.00-19.45, w tym seminarium internetowe oraz sesja Q&A
- Dostępność: dla subskrybentów newslettera*
- Cena: forma bezpłatna
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ
Rejestracja przez zaproszenie mailowe
*Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego decyduje kolejność zgłoszeń
Polecamy
- GeoGebra – poziom podstawowy
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Kodowanie i programowanie w przedszkolu
- Kreatywne zabawy w przedszkolu