Niejadek w przedszkolu lub szkole. Jak sprawić, by dziecko chciało jeść? (Z)

DLACZEGO WARTO

  • Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jakie nieprawidłowości rozwojowe wpływają na wybiórczość pokarmową u dziecka, poznają zasady podejmowania oddziaływań w kierunku dziecka
  • Dzięki nabytym kompetencjom uczestnicy wprowadzą działania dostosowane do potrzeb dziecka, zdobędą wiedzę z zakresu interwencji oraz przekazywania rodzicom informacji odnośnie do konsultacji z odpowiednim specjalistą
  • Szkolenie prowadzi neurologopeda-praktyk, uczestnicy otrzymają wiele porad i wskazówek

DLA KOGO  

Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli

O CZYM  

  • Jakie nieprawidłowości rozwojowe mają wpływ na wybiórczość pokarmową u dziecka?
  • Wpływ wybiórczości pokarmowej na rozwój dziecka
  • Wpływ wybiórczości pokarmowej na środowisko domowe i środowisko w placówce
  • Przykłady podejmowanych działań terapeutycznych

KTO PROWADZI

Anna Sokół-Kociuba – neurologopeda, logopeda, pedagog, specjalista z zakresu komunikacji alternatywnej; szkoleniowiec Kailean; wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi i wszelkimi nieprawidłowościami w rozwoju mowy oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; na co dzień zajmuje się terapią neurologopedyczną i logopedyczną w ramach własnej działalności Od Słowa Do Słowa Centrum Diagnozy i Terapii; dodatkowy zakres działań: zaburzenia odżywiania, WWRD, pomoc psychologiczno-pedagogiczna i rewalidacja.

CZAS TRWANIA              

zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne

FORMY REALIZACJI     

stacjonarna (zachodniopomorskie, lubuskie) / MS Teams

*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia