Gamifikacja w edukacji (Z)
DLACZEGO WARTO
- Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie możliwości i sposobów wykorzystania mechanizmów grywalizacji w procesie uczenia się
- Dzięki nabytym kompetencjom nauczyciele włączą gry w strukturę lekcji – nawiązanie do tematu, przywołanie wiedzy uczniów, podsumowanie wiadomości, udzielanie i pozyskiwanie IZ; szybko i sprawnie przygotują różne warianty gier edukacyjnych w oparciu o uniwersalne „silniki” (chińczyk, ruletka, karty i inne); włączą uczniów w przygotowywanie gier; wykorzystają proste gry edukacyjne w realizacji treści podstawy programowej, przygotowaniach do egzaminu; będą rozwijać kompetencje kluczowe uczniów w czasie grywalizacji
- Szkolenie prowadzi praktyk gamifikacji, autor licznych gier i pomocy dydaktycznych dla nauczycieli
DLA KOGO
Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli
O CZYM
- Mechanika gier
- Proste gry edukacyjne
- Wykorzystanie gier w realizacji treści podstawy programowej
- Gry w utrwalaniu materiału
- Gry a kompetencje kluczowe
- Uczniowie twórcami gier
KTO PROWADZI
Piotr Bachoński – absolwent filologii polskiej – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze Szkoły” i „Doradcy Kariery”
CZAS TRWANIA
zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne
FORMY REALIZACJI
stacjonarna / MS Teams
*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- GeoGebra – poziom podstawowy
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Kodowanie i programowanie w przedszkolu
- Kreatywne zabawy w przedszkolu