Być zdalnym wychowawcą (Z)
DLACZEGO WARTO
- Uczestnicy uporządkują wiedzę dotyczącą budowania i podtrzymywania relacji w komunikacji zapośredniczonej; poznają przydatne informacje wynikające z badań nt. ubiegłorocznego etapu nauki zdalnej; dowiedzą się, co dzieje się w mózgach adolescentów i co z tego wynika w kontekście edukacji na odległość
- Praca wychowawcy jest obciążająca psychicznie i odpowiedzialna w warunkach standardowych, zaś nauczanie hybrydowe, komunikacja zapośredniczona i ich psychologiczne konsekwencje zwiększają stopień trudności – dzięki nabytym kompetencjom nauczyciele będą mogli przekazać uczniom, w ramach obowiązków wychowawcy, wybrane narzędzia organizacji dnia i pracy za pomocą komunikacji zapośredniczonej oraz wesprzeć podopiecznych w sytuacjach kryzysowych
- Atutem szkolenia jest jego praktyczność oraz wieloletnie i różnorodne doświadczenie osoby prowadzącej
DLA KOGO
Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli
O CZYM
- Czy możliwe jest budowanie relacji w edukacji zdalnej, czyli Maslow przed Bloomem
- Piramida priorytetów zdalnej edukacji
- Potrójne relacje (nauczyciel – uczniowie, nauczyciel – rodzice, relacje rówieśnicze)
- Przykładowe pomysły na zdalne aktywności
- Kilka ważnych zasad i umiejętności wspierania w kryzysie
- Edukacja zdalna w wypowiedziach uczniów, rodziców i nauczycieli, czyli co mówią chmury
- Szkoła i mózg trójdzielny. Nastolatek i rozwój mózgu. Co z tego wynika dla pracy zdalnej?
- Na pomoc – macierz Eisenhowera
KTO PROWADZI
Joanna Nienałtowska-Padło – trener, pedagog wielokrotny (pedagogika specjalna, opiekuńczo-wychowawcza, terapia pedagogiczna, socjoterapia), absolwent dwustopniowego szkolenia w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach; poszukiwacz nowych trendów w pedagogice i psychologii, pasjonat swojego zawodu oraz wrażania ciekawych koncepcji do praktycznej pracy z ludźmi (SOSW, asysta rodzinna, świetlice socjoterapeutyczne, NGO itp.); ma za sobą wieloletnią różnorodną praktykę zawodową, aktualnie – pedagog szkolny, trener rad pedagogicznych, pedagog, coach i terapeuta we własnym gabinecie.
CZAS TRWANIA
zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne
FORMY REALIZACJI
online na MS Teams
*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- GeoGebra – poziom podstawowy
- Kompetencje kluczowe w realizacji podstawy programowej z matematyki w szkole podstawowej
- Uczymy pisania – kreatywnie, aktywnie, z humorem
- Trudne lektury na lekcjach języka polskiego
- Lekcja 4MAT – dotrzeć do każdego ucznia
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca
- Kodowanie i programowanie w przedszkolu
- Kreatywne zabawy w przedszkolu