Style i strategie uczenia się (Z)

DLACZEGO WARTO

  • Uczestnicy poznają najskuteczniejsze strategie dydaktyczne oraz dowiedzą się, jaki jest ich związek ze stylami uczenia się; nauczą się planować pracę z uczniami w taki sposób, by głębokie przetwarzanie wiedzy prowadziło do jej  utrwalania i ułatwiało kształtowanie umiejętności
  • Stosując najlepsze strategie dydaktyczne, dotrą ze swoim przekazem do uczniów o różnych stylach uczenia się; zastąpią pamięciowe opanowywanie materiału jego głębokim opracowywaniem
  • W trakcie szkolenia prezentowane są na konkretnych przykładach sprawdzone w praktyce metody i techniki pracy z uczniami  na różnych przedmiotach oraz poziomach nauczania

DLA KOGO  

Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli

O CZYM  

  • Style uczenia się – fakty i mity
  • Style a strategie uczenia się
  • Strategia – testowanie
  • Tworzenie własnych notatek
  • Wizualizacje
  • Opracowujące (głębokie) przetwarzanie materiału
  • Sterowanie skupieniem i rozproszeniem uwagi

KTO PROWADZI

Piotr Bachoński – absolwent filologii polskiej – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze Szkoły”  i „Doradcy Kariery”

CZAS TRWANIA              

zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne

FORMY REALIZACJI     

stacjonarna / MS Teams

*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia