Wychowawca klasy wobec sytuacji trudnych i problemowych. Skuteczne interwencje behawioralne (03/2021)
DLACZEGO WARTO
- Dowiesz się, jakie zachowania trudne mieszczą się w normie rozwojowej dzieci i młodzieży, nauczysz się różnicować zachowania prawidłowe i nieprawidłowe, poznasz skuteczne techniki behawioralne, m.in. jak uczyć prawidłowych zachowań (wzmacnianie), wygaszać zachowania nieprawidłowe, wydawać skuteczne polecenia, rozwijać pożądane zachowania społeczne
- Dzięki nabytym kompetencjom wdrożysz krótko- i długoterminowe strategie w pracy nad trudnymi zachowaniami uczniów, co poprawi komfort twojej pracy jako nauczyciela oraz stworzy warunki sprzyjające uczeniu się i budowaniu pozytywnej atmosfery w klasie
- Otrzymasz praktyczne wskazówki do pracy wychowawczej oparte na założeniach terapii poznawczo-behawioralnej
DLA KOGO
- Nauczyciele szkół podstawowych, pedagodzy szkolni
O CZYM
- Jakie zachowania powinny zaniepokoić nauczyciela? Kontekst psychiatryczny i psychologiczny trudnych zachowań u uczniów
- Wygaszanie zachowań nieprawidłowych i trudnych z zastosowaniem technik behawioralnych
- Wzmacnianie zachowań pożądanych i motywowanie do zmiany
- Konstruowanie i stosowanie behawioralnych kontraktów w pracy z uczniem/klasą
z zachowaniami trudnymi, agresywnymi i przemocowymi - Działania interwencyjne (indywidualne i grupowe) wychowawcy na terenie klasy
- Profilaktyka sytuacji trudnych i problemowych – krok po kroku
- Budowanie relacji i więzi z uczniami
- Włączanie rodziców w proces budowania przyjaznego klimatu w klasie
AUTOR E-KURSU
Beata Dobińska – absolwentka psychologii na UAM w Poznaniu; nauczyciel akademicki (m.in. Diagnoza i terapia pedagogiczna, Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ASD, Resocjalizacja i socjoterapia); certyfikowana trenerka z 25-letnim doświadczeniem, akredytowana konsultantka Insights Discovery, absolwentka rocznego szkolenia z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej zaburzeń u dziecii młodzieży (Certyfikat CTPB w Warszawie); w trakcie realizacji 4-letniego Studium Podyplomowego Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej atestowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczo-Behawioralnej; psycholog w szkole podstawowej.
FORMA I CZAS REALIZACJI
- e-kurs z konsultacjami on-line, zakres materiału – 5 godz. dyd.
- odpowiedzi na pytania indywidualne uczestników – w formie FAQ
- realizacja o dowolnej porze, dostęp 24 godz. na dobę przez 14 dni
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Okres realizacji: od 04.03.2021 r. do 17.03.2021 r.
- Dostępność: kailean.ekursy.online (po zalogowaniu*)
- Cena: 250 zł, w tym e-materiały, opracowanie zbiorcze odpowiedzi na pytania indywidualne zadane przez uczestników drogą mailową – w ciągu 7 dni po zakończeniu edycji, zaświadczenie w wersji papierowej
*Login i hasło zostaną przydzielone przez organizatora po zaksięgowaniu wpłaty
Formularz zgłoszeniowy na e-kurs
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z języka polskiego (Teams/II)
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z matematyki (Teams/II)
- Wdrożenie PPK w placówkach oświatowych (Teams/II)
- Potyczki z poezją (Teams/II)
- Czas pracy w placówce oświatowej – pracownicy pedagogiczni i niepedagogiczni (Teams/II)
- KODOWANIE I PROGRAMOWANIE W PRZEDSZKOLU – pomoce dydaktyczne
- RZECZOWNIK – gra edukacyjna