Terapia logopedyczna ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych

DLACZEGO WARTO

  • Poznasz sposoby prowadzenia terapii logopedycznej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; dowiesz się, na czym polega specyfika funkcjonowania ucznia ze spektrum autyzmu; na co zwrócić uwagę przy tworzeniu planu terapii logopedycznej
  • Dzięki nabytym kompetencjom wzbogacisz zajęcia logopedyczne o metody i formy pracy, które pomagają dostosować proces terapii logopedycznej do możliwości psychofizycznych ucznia
  • Szkolenie prowadzi praktyk, otrzymasz wiele przydatnych wskazówek w zakresie terapii logopedycznej

DLA KOGO

  • Logopedzi, nauczyciele-terapeuci specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych

O CZYM

  • Potrzeby i umiejętności komunikacyjne dziecka – autorefleksja z elementami diagnozy
  • Deficyty rozwojowe – charakterystyka, wpływ na procesy poznawcze i rozwój emocjonalno-społeczny ucznia
  • Wybrane metody pracy (np. metoda werbo-tonalna, metoda glottodydaktyki, komunikacja alternatywna), znaczenie komunikacji alternatywnej w terapii logopedycznej
  • Planowanie terapii logopedycznej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – od czego zacząć

KTO PROWADZI  

Anna Sokół-Kociubaneurologopeda, logopeda, pedagog, specjalista z zakresu komunikacji alternatywnej; wieloletnie doświadczenie w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; prowadzenie terapii neurologopedycznej i logopedycznej dzieci, dorosłych.

FORMA I CZAS REALIZACJI         

szkolenie stacjonarne – 5 godz. dyd.

KIEDY, GDZIE, ZA ILE

  • Termin realizacji: ………….., godz. 15.00 – 19.00
  • Miejsce realizacji: Szczecin, siedziba KAILEAN (al. Wojska Polskiego 31/5)
  • Cena: 230 zł, w tym: materiały dydaktyczne, zaświadczenie, poczęstunek

Śledź dostępność szkolenia w kalendarium.