Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/III)
DLACZEGO WARTO
- Uporządkujesz wiedzę na temat działu Arytmetyka w kontekście przygotowania angażujących lekcji; poznasz nowe metody nauczania, np. elementy gamifikacji, TRU Math, PBL; dowiesz się, jak dobierać ćwiczenia do samodzielnego odkrywania przez ucznia własności ułamków
- Dzięki nabytym kompetencjom zaprojektujesz lekcje matematyki stymulujące takie formy aktywności dziecka, które istotnie wpływają na kształtowanie rozumowania matematycznego
- Szkolenie zawiera wiele inspirujących pomysłów na skuteczne nauczanie arytmetyki
DLA KOGO
- Nauczyciele matematyki szkół podstawowych (kl. 4-8)
O CZYM
- „Skąd wzięły się liczby naturalne?” – znaczenie opowieści na lekcjach matematyki
- „Liczby naturalne – z zerem czy bez zera? Czy można dzielić przez zero?”
- Jak odróżnić cyfrę od liczby? Metody wprowadzania układu dziesiątkowego
- System rzymski w pigułce. Metody wprowadzania układu rzymskiego
- Wprowadzanie gier na lekcjach matematyki
- Jak kształtować pojęcie ułamków i tłumaczyć działania na ułamkach? Jak poczuć ułamki?
- Jak dobrać ciąg ćwiczeń, które umożliwią dziecku samodzielne odkrywanie różnych własności? Znaczenie problemów na lekcji matematyki
- Zdrowy rozsądek zamiast „x”. Kiedy wprowadzać równania?
- Obniżki i podwyżki. Metoda problem-based learning
- Worek pomysłów na prowadzenie lekcji arytmetyki od klasy czwartej do ósmej
KTO PROWADZI
Ryszard Markowicz – nauczyciel matematyki i informatyki, laureat Global Teacher Award; autor wielu publikacji, scenariuszy lekcji oraz artykułów publikowanych na międzynarodowych platformach edukacyjnych; ambasador i koordynator krajowy międzynarodowych projektów edukacyjnych; uczestnik i prelegent wielu ogólnopolskich konferencji dla nauczycieli przedmiotów ścisłych w tym e-lab w ESA Transinne; współtwórca i nauczyciel w Centrum Nauk Ścisłych w Szczecinie oraz właściciel Centrum Nowoczesnej Edukacji, prowadzi zajęcia wg autorskich programów nastawionych na rozwój kompetencji kluczowych oraz realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ przy użyciu najnowszych technologii cyfrowych.
FORMA I CZAS REALIZACJI
szkolenie on-line na MS Teams w czasie rzeczywistym – 5 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: 25.03.2021 r., godz. 15.45-20.00
15.45-16.00 logowanie się i tzw. próba mikrofonu
16.00-17.30 blok szkoleniowy nr 1
17.30-17.45 przerwa
17.45-19.15 blok szkoleniowy nr 2
19.15-20.00 odpowiedzi na pytania uczestników
- Dostępność: platforma MS Teams, logowanie za pośrednictwem strony www.office.com lub przez aplikację MS Teams (www.microsoft.com › microsoft-teams › download-app)*
- Cena: 160 zł, w tym: e-materiały dydaktyczne, zaświadczenie w wersji papierowej
Formularz zgłoszeniowy na e-szkolenie
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z języka polskiego (Teams/II)
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z matematyki (Teams/IIa)
- Obserwacja i ocena pracy nauczyciela (Teams/III)
- Storytelling na lekcjach języka polskiego (Teams/III)
- Czas pracy w placówce oświatowej – pracownicy pedagogiczni i niepedagogiczni (Teams/II)
- Kiedy dzieci nie przestrzegają norm i zasad? Psychologia uczniów klas młodszych (Teams/III)
- Zagrożenia w rozwoju nastolatka – depresja, lęki, samouszkodzenia i próby samobójcze. Jak rozpoznać zagrożenie i co robić? (Teams/III)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/III)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/III)
- Potyczki z poezją (Teams/III)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego? (03/2021)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)