Plansze interaktywne na lekcjach języka polskiego (04/2021)
DLACZEGO WARTO
- Poznasz metodę pracy, którą można wykorzystać zarówno w pracy zdalnej, jak i w szkole. Plansze interaktywne są idealnym narzędziem do przeprowadzenia zajęć w modelu lekcji odwróconej, dzięki czemu nauczyciel zyskuje cenny czas na pracę w klasie poświęconą doskonaleniu umiejętności uczniów
- Dzięki uczestnictwu w kursie zaprojektujesz atrakcyjne, różnorodne, multimedialne lekcje w oparciu o jedno proste, darmowe narzędzie
- Podczas kursu przetestujesz 10 różnych plansz z lekcjami języka polskiego (nauka o literaturze, nauka o języku, ortografia, powtórki przed egzaminem) – scenariusze do pobrania
DLA KOGO
- Nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych
O CZYM
- Jedno narzędzie w dwóch odsłonach: Genially, Thinglink
- Szybkie tworzenie atrakcyjnych zajęć zdalnych
- Pisanie prac, lekcje nauki o języku i literaturze z wykorzystaniem plansz
- Wykorzystanie planszy interaktywnej w modelu lekcji odwróconej
- Cała lektura na jednej planszy
- Powtórki przed egzaminem prowadzące ucznia „za rękę”
- Dziesięć przykładowych lekcji (ze scenariuszami) do wykorzystania od zaraz
Tematy przykładowych lekcji ze scenariuszami
1. Poznajemy imiesłów przymiotnikowy (LEKCJA ODWRÓCONA)
2. Poznajemy imiesłów przysłówkowy (LEKCJA ODWRÓCONA)
3. Fraszki Jana Kochanowskiego (POKÓJ EDUKACYJNY, ESCAPE ROOM)
4. Zanim zaczniemy czytać Syzyfowe prace Stefana Żeromskiego (KONTEKST HISTORYCZNY)
5. Przypadki rzeczownika – ćwiczymy odmianę (GRYWALIZACJA)
6. Pisownia wyrazów z rz (GRYWALIZACJA)
7. Streszczenie (PRACE PISEMNE)
8. Opowiadanie twórcze (PRACE PISEMNE)
9. Lekturowy zawrót głowy (POWTÓRKI PRZED EGZAMINEM)
10. Co musisz wiedzieć przed egzaminem – gra (POWTÓRKI PRZED EGZAMINEM)
AUTOR E-KURSU
Piotr Bachoński – absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – filologia polska; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze Szkoły” i „Doradcy Kariery”.
FORMA I CZAS REALIZACJI
- e-kurs ze scenariuszami lekcji, zakres materiału – 5 godz. dyd.
- realizacja o dowolnej porze, dostęp 24 godz. na dobę przez 14 dni
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Okres realizacji: od 10.04.2021 r. do 23.04.2021 r.
- Dostępność: kailean.ekursy.online (po zalogowaniu*)
- Cena: 250 zł, uczestnicy otrzymują pakiet autorskich scenariuszy lekcji, zaświadczenie w wersji papierowej
*Login i hasło zostaną przydzielone przez organizatora po zaksięgowaniu wpłaty
Formularz zgłoszeniowy na e-kurs
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z języka polskiego (Teams/III)
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z matematyki (Teams/III)
- Obserwacja i ocena pracy nauczyciela (Teams/III)
- Storytelling na lekcjach języka polskiego (Teams/III)
- Czas pracy w placówce oświatowej – pracownicy pedagogiczni i niepedagogiczni (Teams)
- Kiedy dzieci nie przestrzegają norm i zasad? Psychologia uczniów klas młodszych (Teams/III)
- Zagrożenia w rozwoju nastolatka – depresja, lęki, samouszkodzenia i próby samobójcze. Jak rozpoznać zagrożenie i co robić? (Teams/III)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/III)
- Potyczki z poezją (Teams/III)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego? (03/2021)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)