Jak w czasie nauki zdalnej przeprowadzić efektywne obserwacje zajęć?

DLACZEGO WARTO

  • Dowiesz się, jak w czasie nauki zdalnej przeprowadzić efektywne obserwacje zajęć online
  • Poznasz kryteria obserwacji zajęć zdalnych

DLA KOGO

  • Dyrektorzy, wicedyrektorzy szkół podstawowych i ponadpodstawowych

O CZYM  

  • Warunki techniczne obserwacji online
  • Kryteria zapewniające obiektywną obserwację zajęć zdalnych

KTO PROWADZI

Piotr Bachoński – absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – filologia polska; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze szkoły”.

FORMA I CZAS REALIZACJI        

webinar na żywo  – 1 godz. dyd.

KIEDY, GDZIE, ZA ILE

  • Termin realizacji: 07.04.2021 r.
  • Godziny realizacji: 10.00-10.45, w tym 30 minut – seminarium internetowe, 15 minut – sesja Q&A
  • Dostępność: dla subskrybentów newslettera*
  • Cena:  forma bezpłatna

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ

Rejestracja przez zaproszenie mailowe

*Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego decyduje kolejność zgłoszeń

Chcesz dołączyć do grona subskrybentów newslettera Kailean? Wypełnij formularz.