Obserwacja i ocena pracy nauczyciela (Teams/III)
DLACZEGO WARTO
- Poznasz różne modele obserwacji pracy nauczyciela, nauczysz się włączać je do procesu nadzoru pedagogicznego; udoskonalisz umiejętności udzielania informacji zwrotnej w sposób zapewniający obu stronom, obserwowanej i obserwującej, bezpieczeństwo emocjonalne
- Dzięki nabytym kompetencjom wykorzystasz obserwację pracy nauczycieli jako narzędzie rozwoju ich umiejętności, a nie tylko obowiązek wynikający z przepisów prawa, co przyczyni się do przekształcania szkoły w organizację uczącą się; włączysz w proces obserwacji wspierającej nauczycieli, dzięki czemu umożliwisz im podnoszenie własnych kompetencji oraz wspieranie w rozwoju innych pracowników, czyniąc ich aktywnymi uczestnikami procesu obserwacji
- Szkolenie prowadzi praktyk, otrzymasz przykładowe dokumenty oraz wskazówki do ich zastosowania
DLA KOGO
- Dyrektorzy i wicedyrektorzy szkół podstawowych i ponadpodstawowych
O CZYM
- Rodzaje obserwacji pracy nauczyciela: diagnozująca, kontrolno-oceniająca, wspierająca (doradczo-doskonaląca) – cele, przebieg, wykorzystanie wyników do rozwoju pracy szkoły i podnoszenia kompetencji nauczycieli
- Wskaźniki obserwacji pracy nauczyciela
- Wskaźniki obserwacji poziomu umiejętności ucznia
- Przygotowanie do obserwacji – rozmowa przed obserwacją
- Rozmowa po obserwacji – udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej; scenariusz rozmowy po obserwacji zapewniającej bezpieczeństwo emocjonalne
- Obserwacja a ocena pracy nauczyciela
- Obserwacja koleżeńska – alternatywna metoda obserwacji wspierającej
- Dokumentacja obserwacji – konkretne przykłady
KTO PROWADZI
Piotr Bachoński – absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – filologia polska; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze szkoły”.
FORMA I CZAS REALIZACJI
szkolenie on-line na MS Teams w czasie rzeczywistym – 5 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: 10.03.2021 r., godz. 9.45-14.00
9.45-10.00 logowanie się i tzw. próba mikrofonu
10.00-11.30 blok szkoleniowy nr 1
11.30-13.45 przerwa
13.45-14.00 blok szkoleniowy nr 2
19.15-20.00 odpowiedzi na pytania uczestników
- Dostępność: platforma MS Teams, logowanie za pośrednictwem strony www.office.com lub przez aplikację MS Teams (www.microsoft.com › microsoft-teams › download-app)*
- Cena: 290 zł, w tym: e-materiały dydaktyczne, zaświadczenie w wersji papierowej
Formularz zgłoszeniowy na e-szkolenie
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z języka polskiego (Teams/II)
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z matematyki (Teams/IIa)
- Obserwacja i ocena pracy nauczyciela (Teams/III)
- Storytelling na lekcjach języka polskiego (Teams/III)
- Czas pracy w placówce oświatowej – pracownicy pedagogiczni i niepedagogiczni (Teams/II)
- Kiedy dzieci nie przestrzegają norm i zasad? Psychologia uczniów klas młodszych (Teams/III)
- Zagrożenia w rozwoju nastolatka – depresja, lęki, samouszkodzenia i próby samobójcze. Jak rozpoznać zagrożenie i co robić? (Teams/III)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/III)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/III)
- Potyczki z poezją (Teams/III)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego? (03/2021)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)