Motywowanie uczniów do nauki w pracy zdalnej i stacjonarnej
DLACZEGO WARTO
- Poznasz skuteczne metody i narzędzia motywowania uczniów, nauczysz się unikania sytuacji i działań demotywujących zarówno w czasie nauki zdalnej, jak i w trybie stacjonarnym
- Dzięki nabytym kompetencjom wdrożysz u siebie zachowania sprzyjające zaangażowaniu uczniów do wykonywania standardowych, rutynowych zadań szkolnych oraz budowaniu u nich motywacji wewnętrznej w procesie uczenia się
- Otrzymasz „zdalne narzędzia motywacyjne”, które z powodzeniem wykorzystasz już przy następnym połączeniu online ze swoimi podopiecznymi
DLA KOGO
Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli
O CZYM
- Motywowanie zewnętrzne a wewnętrzne w uczeniu się
- Efektywne motywowanie zewnętrzne w procesie uczenia się
- Elementy motywacji wewnętrznej: cel, autonomia i dążenie do mistrzostwa
- Budowanie motywacji wewnętrznej w czasie nauki zdalnej
- Sposoby zapewnienia uczniom autonomii w czasie nauki zdalnej
KTO PROWADZI
Piotr Bachoński – absolwent filologii polskiej – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze Szkoły” i „Doradcy Kariery”
CZAS TRWANIA
zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne
FORMY REALIZACJI
stacjonarna / MS Teams
*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie otwarte
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Ocena postępów edukacyjnych i zachowania uczniów – prawidłowe dokumentowanie, konstruktywne informowanie (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Rozwijanie pisarskiej kreatywności uczniów na lekcjach języka polskiego (Teams/IV)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/V)
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w placówkach oświatowych (Teams/V)
- Klasyfikowane i nieklasyfikowane zaburzenia odżywiania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (Teams/V)
- IPET, WOPFU, plan terapii i inne niezbędne dokumenty w pracy z dzieckiem z deficytami rozwojowymi (Teams/VI)