KAILEAN – Akredytowana Placówka Doskonalenia Nauczycieli > Oferta > Szkolenia otwarte > wychowanie, opieka, profilaktyka > Mediacje – relacje rodzicielskie i wychowawcze
Mediacje – relacje rodzicielskie i wychowawcze
(5h) | Szczecin
DLACZEGO WARTO
- Dowiesz się, jak poradzić sobie z jedną z największych trosk współczesnego pedagoga, a mianowicie – jak nawiązać współpracę z trudnym rodzicem
- Dzięki nabytym umiejętnościom łatwiej będzie inicjować kontakty, adekwatnie interpretować intencje innych, unikać błędów w komunikacji – zarówno w kontekście terapeutycznym, jak
i prywatnym - Szkolenie osadzone jest w realiach pracy szkoły, prowadzone jest przez praktyka
DLA KOGO
- Pedagodzy szkolni, nauczyciele
O CZYM
- Mediacja jako podstawowa forma współpracy
- Rola mediatora i zasady mediacji
- Kompetencje komunikacyjne i negocjacyjne mediatora
- Rodzaje i style prowadzenia mediacji
- Aktywne słuchanie i inne techniki zwiększające skuteczność mediatora
- Bariery w komunikacji – emocje stron i mediatora, nierównowaga stron
- Zasady umiejętnego mówienia, język porozumienia
KTO PROWADZI
Magdalena Iwan – pedagog rewalidacyjny, seksuolog, spec. do spraw rehabilitacji osób niewidomych i słabo widzących, terapeuta integracji sensorycznej, mediator rodzinny i sądowy; ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika rewalidacyjna – US Szczecin, studia podyplomowe Wczesna rehabilitacja niewidomych i słabowidzących dzieci – APS Warszawa, studia podyplomowe z zakresu seksuologii – UAM Poznań.
FORMA I CZAS REALIZACJI
szkolenie stacjonarne – 5 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: ………….., godz. 15.00 – 19.00
- Miejsce realizacji: Szczecin, siedziba KAILEAN (al. Wojska Polskiego 31/5)
- Cena: 230 zł, w tym: materiały dydaktyczne, zaświadczenie, poczęstunek
Polecamy
- Ocena postępów edukacyjnych i zachowania uczniów – prawidłowe dokumentowanie, konstruktywne informowanie (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Rozwijanie pisarskiej kreatywności uczniów na lekcjach języka polskiego (Teams/IV)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/V)
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w placówkach oświatowych (Teams/V)
- Klasyfikowane i nieklasyfikowane zaburzenia odżywiania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (Teams/V)
- IPET, WOPFU, plan terapii i inne niezbędne dokumenty w pracy z dzieckiem z deficytami rozwojowymi (Teams/VI)