KAILEAN – Akredytowana Placówka Doskonalenia Nauczycieli > Oferta > Szkolenia otwarte > specjalne potrzeby edukacyjne > Komunikacja alternatywna i wspomagająca
Komunikacja alternatywna i wspomagająca
(5h) | Szczecin
DLACZEGO WARTO
- Zdobędziesz wiedzę na temat komunikacji alternatywnej i wspomagającej rozwój mowy dziecka, poznasz sposoby jej wprowadzania, dowiesz się, na czym polega specyfika komunikacji alternatywnej i wspomagającej
- Dzięki nabytym kompetencjom będziesz mógł wprowadzić komunikację alternatywną i wspomagającą do zajęć, które wspierają rozwój kompetencji komunikacyjnych u dzieci
- Szkolenie prowadzi praktyk, otrzymasz wiele przydatnych wskazówek w zakresie pracy z dzieckiem w ramach komunikacji alternatywnej i wspomagającej
DLA KOGO
- Logopedzi, terapeuci, nauczyciele
O CZYM
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca – wprowadzenie
- Diagnoza potrzeb i umiejętności komunikacyjnych dziecka
- Metody, sposoby wprowadzania komunikacji alternatywnej i wspomagającej w terapii dziecka
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca a jej praktyczne wykorzystanie w komunikowaniu się dziecka z otoczeniem
KTO PROWADZI
Anna Sokół-Kociuba – neurologopeda, logopeda, pedagog, specjalista z zakresu komunikacji alternatywnej; wieloletnie doświadczenie w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; prowadzenie terapii neurologopedycznej i logopedycznej dzieci, dorosłych.
FORMA I CZAS REALIZACJI
szkolenie stacjonarne – 5 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: ………….., godz. 15.00 – 19.00
- Miejsce realizacji: Szczecin, siedziba KAILEAN (al. Wojska Polskiego 31/5)
- Cena: 230 zł, w tym: materiały dydaktyczne, zaświadczenie, poczęstunek
Polecamy
- Ocena postępów edukacyjnych i zachowania uczniów – prawidłowe dokumentowanie, konstruktywne informowanie (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Rozwijanie pisarskiej kreatywności uczniów na lekcjach języka polskiego (Teams/IV)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/V)
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w placówkach oświatowych (Teams/V)
- Klasyfikowane i nieklasyfikowane zaburzenia odżywiania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (Teams/V)
- IPET, WOPFU, plan terapii i inne niezbędne dokumenty w pracy z dzieckiem z deficytami rozwojowymi (Teams/VI)