Klasyfikowane i nieklasyfikowane zaburzenia odżywiania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (Teams/V)
DLACZEGO WARTO
- Dowiesz się, jakie zaburzenia odżywiania występują u dzieci w poszczególnych okresach rozwojowych – sklasyfikowane i niesklasyfikowane, poznasz zasady podejmowania działań profilaktycznych i interwencyjnych
- Dzięki nabytym kompetencjom przeprowadzisz ciekawą i pouczającą pogadankę na temat zdrowego odżywiania, będziesz w stanie podjąć decyzję, czy i kiedy interweniować, skutecznie zachęcisz dziecko i rodzica do konsultacji z psychiatrą, psychologiem lub logopedą
- Szkolenie prowadzą praktycy, otrzymasz wiele przydatnych wskazówek w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami odżywiania
DLA KOGO
- nauczyciele edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- nauczyciele wspomagający szkół masowych
- psycholodzy, pedagodzy specjalni, logopedzi
O CZYM
- Czym są zaburzenia odżywiania – definicja problemu
- Zaburzenia współwystępujące
- Wpływ zaburzeń odżywiania na rozwój dziecka
- Sposoby pomocy w niwelowaniu skutków zaburzeń odżywiania
- Wpływ zaburzeń odżywiania na środowisko domowe i szkolne
- Psychoedukacja na temat zdrowego odżywiania. Zasady profilaktyki zaburzeń jedzenia
- W jaki sposób zachęcić dziecko i rodzica do konsultacji ze specjalistą
KTO PROWADZI
Anna Sokół-Kociuba – neurologopeda, logopeda, pedagog, specjalista z zakresu komunikacji alternatywnej; wieloletnie doświadczenie w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; prowadzenie terapii neurologopedycznej i logopedycznej
Anna Wituszewska – psycholog dziecięcy, psychoterapeuta terapii poznawczo-behawioralnej, pracuje z dziećmi krzywdzonymi, niską samooceną, z zaburzeniami odżywiania, zachowania, z zaburzeniami lękowymi, z zachowaniami autoagresywnymi, myślami i tendencjami samobójczymi
FORMA I CZAS REALIZACJI
szkolenie on-line na MS Teams w czasie rzeczywistym – 5 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: 29.05.2021 r., godz. 9.45-14.00
9.45-10.00 logowanie się i tzw. próba mikrofonu
10.00-11.30 blok szkoleniowy nr 1
11.30-13.45 przerwa
13.45-14.00 blok szkoleniowy nr 2
19.15-20.00 odpowiedzi na pytania uczestników
- Dostępność: platforma MS Teams, logowanie za pośrednictwem strony www.office.com lub przez aplikację MS Teams (www.microsoft.com › microsoft-teams › download-app)*
- Cena: 190 zł, w tym: e-materiały dydaktyczne, zaświadczenie w wersji papierowej
Formularz zgłoszeniowy na e-szkolenie
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Ocena postępów edukacyjnych i zachowania uczniów – prawidłowe dokumentowanie, konstruktywne informowanie (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Rozwijanie pisarskiej kreatywności uczniów na lekcjach języka polskiego (Teams/IV)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/V)
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w placówkach oświatowych (Teams/V)
- Klasyfikowane i nieklasyfikowane zaburzenia odżywiania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (Teams/V)
- IPET, WOPFU, plan terapii i inne niezbędne dokumenty w pracy z dzieckiem z deficytami rozwojowymi (Teams/VI)