Kiedy dzieci nie przestrzegają norm i zasad? Psychologia uczniów klas młodszych (04/2021)
DLACZEGO WARTO
- Nauczysz się rozpoznawać zachowania prawidłowe i nieprawidłowe uczniów w młodszym wieku szkolnym; przypomnisz sobie znaczenie zasad i granic w prawidłowym rozwoju dziecka
- Dzięki nabytym kompetencjom wdrożysz skuteczne interwencje wobec nieprawidłowych i niepożądanych zachowań uczniów zwłaszcza działania zabezpieczające przed destrukcyjną agresją i zachowaniami eksternalizacyjnymi (słabo kontrolowanymi)
- Otrzymasz praktyczne narzędzia zarządzania relacjami z rodzicami; szkolenie odwołuje się do konkretnych sytuacji szkolnych i przypadków spotykanych w codziennej praktyce nauczycieli
DLA KOGO
- Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, pedagodzy szkolni
O CZYM
- Norma rozwoju dziecka szkolnego – gdzie przebiega granica. Jakie zachowania powinny zaniepokoić nauczyciela
- Znaczenie zasad i granic w prawidłowym rozwoju dziecka – działania nauczyciela
- Uczenie prawidłowych zachowań (wzmacnianie) w szkole
- Wygaszanie zachowań nieprawidłowych w szkole
- Wzmacnianie ekspresji i ciekawości dziecka oraz empatii wobec innych rówieśników
- Prawidłowe zachowania nauczyciela w sytuacji łamania norm i zasad
- Konstruowanie systemów reguł i zasad w klasie – praca z dziećmi i rodzicami
- Expose wychowawcy klasy – „kontrakt na reguły i zasady” z rodzicami
- Wydawanie skutecznych poleceń dzieciom
AUTOR E-KURSU
Beata Dobińska – absolwentka psychologii na UAM w Poznaniu; nauczyciel akademicki (m.in. Diagnoza i terapia pedagogiczna, Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ASD, Resocjalizacja i socjoterapia); certyfikowana trenerka z 25-letnim doświadczeniem, akredytowana konsultantka Insights Discovery, absolwentka rocznego szkolenia z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej zaburzeń u dziecii młodzieży (Certyfikat CTPB w Warszawie); w trakcie realizacji 4-letniego Studium Podyplomowego Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej atestowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczo-Behawioralnej; psycholog w szkole podstawowej.
FORMA I CZAS REALIZACJI
- e-kurs z konsultacjami on-line, zakres materiału – 5 godz. dyd.
- odpowiedzi na pytania indywidualne uczestników – w formie FAQ
- realizacja o dowolnej porze, dostęp 24 godz. na dobę przez 14 dni
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Okres realizacji: od 04.04.2021 r. do 17.04.2021 r.
- Dostępność: kailean.ekursy.online (po zalogowaniu*)
- Cena: 250 zł, w tym e-materiały, opracowanie zbiorcze odpowiedzi na pytania indywidualne zadane przez uczestników drogą mailową – w ciągu 7 dni po zakończeniu edycji, zaświadczenie w wersji papierowej
*Login i hasło zostaną przydzielone przez organizatora po zaksięgowaniu wpłaty
Formularz zgłoszeniowy na e-kurs
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z języka polskiego (Teams/II)
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z matematyki (Teams/IIa)
- Obserwacja i ocena pracy nauczyciela (Teams/III)
- Storytelling na lekcjach języka polskiego (Teams/III)
- Czas pracy w placówce oświatowej – pracownicy pedagogiczni i niepedagogiczni (Teams/II)
- Kiedy dzieci nie przestrzegają norm i zasad? Psychologia uczniów klas młodszych (Teams/III)
- Zagrożenia w rozwoju nastolatka – depresja, lęki, samouszkodzenia i próby samobójcze. Jak rozpoznać zagrożenie i co robić? (Teams/III)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/III)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/III)
- Potyczki z poezją (Teams/III)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego? (03/2021)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)