Jak uczyć stawiania pierwszych kroków w zadaniach na dowodzenie?
DLACZEGO WARTO
- Usystematyzujesz wiedzę na temat dowodzenia twierdzeń w kontekście realizacji podstawy programowej z matematyki i przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty, poznasz skuteczne metody nauczania związane z prostym rozumowaniem dowodowym
- Dzięki nabytym kompetencjom wzbogacisz lekcje matematyki, osiągniesz lepsze wyniki oraz wyeliminujesz u uczniów wyuczoną bezradność intelektualną
- Szkolenie to garść ciekawych pomysłów na lekcję oraz zwrócenie uwagi na możliwości wykorzystania technologii cyfrowych w nauczaniu matematyki
DLA KOGO
- Nauczyciele matematyki szkół podstawowych (kl. 4-8)
O CZYM
- Zadania na dowodzenie w podstawie programowej szkoły podstawowej
- Zadania na dowodzenie na egzaminie
- Interpretacje pojęć matematycznych
- Eksperymenty w geometrii
- Zamieniamy tezę z założeniem. Jak kształcić dowodzenie twierdzeń?
- Związek geometrii z arytmetyką
KTO PROWADZI
Ryszard Markowicz – nauczyciel matematyki i informatyki w szkole podstawowej i liceum, laureat Global Teacher Award; autor wielu publikacji, scenariuszy lekcji oraz artykułów publikowanych na międzynarodowych platformach edukacyjnych, m.in. Future Classroom Lab i teachwitheuropeana.eu; ambasador i koordynator krajowy międzynarodowych projektów edukacyjnych; uczestnik i prelegent wielu ogólnopolskich konferencji dla nauczycieli przedmiotów ścisłych w tym e-lab w ESA Transinne; współtwórca i nauczyciel w Centrum Nauk Ścisłych w Szczecinie oraz właściciel Centrum Nowoczesnej Edukacji, prowadzi zajęcia według autorskich programów nastawionych na rozwój kompetencji kluczowych oraz realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ przy użyciu najnowszych technologii cyfrowych.
FORMA I CZAS REALIZACJI
szkolenie stacjonarne – 5 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: …………… r., godz. 15.00-19.00
- Miejsce realizacji: Szczecin, siedziba KAILEAN (al. Wojska Polskiego 31/5)
- Cena: 230 zł, w tym: materiały dydaktyczne, zaświadczenie, poczęstunek
Polecamy
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z języka polskiego (Teams/II)
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z matematyki (Teams/II)
- Wdrożenie PPK w placówkach oświatowych (Teams/II)
- Potyczki z poezją (Teams/II)
- Czas pracy w placówce oświatowej – pracownicy pedagogiczni i niepedagogiczni (Teams/II)
- KODOWANIE I PROGRAMOWANIE W PRZEDSZKOLU – pomoce dydaktyczne
- RZECZOWNIK – gra edukacyjna