KAILEAN – Akredytowana Placówka Doskonalenia Nauczycieli > Oferta > Szkolenia otwarte > zarządzanie i organizacja pracy szkoły > Jak rozpocząć staż i przejść przez procedury awansu zawodowego nauczyciela, aby uzyskać wyższy stopień?
Jak rozpocząć staż i przejść przez procedury awansu zawodowego nauczyciela, aby uzyskać wyższy stopień?
(5h) | Szczecin
DLACZEGO WARTO
- Uaktualnisz i wzbogacisz wiedzę na temat procedur awansu zawodowego nauczycieli, nabędziesz kompetencje niezbędne do uzyskania kolejnego stopnia awansu zawodowego
- Dzięki nabytym kompetencjom opracujesz plan rozwoju zawodowego lub dokonasz modyfikacji złożonego wcześniej planu, sporządzisz odpowiednią dokumentację i podsumowanie odbytego stażu, efektywnie przygotujesz się do egzaminu czy rozmowy kwalifikacyjnej
- Otrzymasz wzory dokumentów potrzebnych do przeprowadzenia procedury awansu oraz praktyczne wskazówki, które pomogą przygotować się do efektywnego zakończenia stażu
DLA KOGO
- Nauczyciele planujący rozpoczęcie stażu na kolejny stopień awansu zawodowego
- Nauczyciele, którzy są w trakcie odbywania stażu
- Nauczyciele mianowani, dyplomowani, którzy pełnią, planują pełnić funkcję opiekuna stażu
O CZYM
- Analiza zmian w przepisach o awansie zawodowym
- Wymagania kwalifikacyjne niezbędne do rozpoczęcia stażu
- Wymagania i powinności nauczyciela związanie z awansem zawodowym
- Powinności dyrektora i opiekuna stażu w związku z awansem zawodowym nauczyciela
- Plan rozwoju zawodowego – treść i terminy opracowania – przykład
- Praktyczne rady dotyczące gromadzenia, przedstawienia i podsumowania dokumentacji niezbędnej do zakończenia procedury awansu
- Przedłużenie lub przerwanie stażu oraz kontynuowanie stażu w innej placówce
- Przebieg egzaminu, rozmowy kwalifikacyjnej
KTO PROWADZI
Iwona Bogus – wieloletni nauczyciel-praktyk, pasjonat swojego zawodu; dyrektor szkoły podstawowej; członek komisji egzaminacyjnych; certyfikowany trener kadr systemu oświaty; ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika specjalna – US Szczecin, studia podyplomowe na kierunkach: Psychoedukacyjna terapia dzieci i młodzieży z zaburzeniami zachowania – TWP Szczecin, Edukacja wczesnoszkolna – US Szczecin, Wychowanie fizyczne – US Szczecin, Zarządzanie oświatą – AR Szczecin, Bibliotekoznawstwo i informacja naukowa – US Szczecin.
FORMA I CZAS REALIZACJI
szkolenie stacjonarne – 5 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: …………… r., …………..
- Miejsce realizacji: Szczecin, siedziba KAILEAN (al. Wojska Polskiego 31/5)
- Cena: 230 zł, w tym: materiały dydaktyczne, zaświadczenie, poczęstunek
Polecamy
- Ocena postępów edukacyjnych i zachowania uczniów – prawidłowe dokumentowanie, konstruktywne informowanie (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Rozwijanie pisarskiej kreatywności uczniów na lekcjach języka polskiego (Teams/IV)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/V)
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w placówkach oświatowych (Teams/V)
- Klasyfikowane i nieklasyfikowane zaburzenia odżywiania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (Teams/V)
- IPET, WOPFU, plan terapii i inne niezbędne dokumenty w pracy z dzieckiem z deficytami rozwojowymi (Teams/VI)