Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z matematyki
DLACZEGO WARTO
- Nauczysz się wykorzystywać metody i techniki pracy z uczniami, dzięki którym w czasie lekcji efektywnie przygotujesz uczniów do egzaminu z matematyki
- Dzięki nabytym kompetencjom zaangażujesz swoich uczniów do pracy w czasie lekcji powtórzeniowych, nauczysz ich brania odpowiedzialności za swoją wiedzę
- W czasie szkolenia zostaną zaprezentowane uniwersalne metody pracy, angażujące wszystkich uczniów; uzyskasz garść gotowych zasobów do pracy na lekcji
DLA KOGO
- Nauczyciele matematyki szkół podstawowych (kl. 8)
O CZYM
- Wizualizacja pojęć geometrycznych kluczem do sukcesu na egzaminie (Cechy przystawania trójkątów. Metody wprowadzania pojęcia symetrii)
- Efektywne powtórki na krótko przed egzaminem
- Matematyka doświadczalna. Zadania na dowodzenie. Jak kształcić dowodzenie twierdzeń
- Uniwersalne metody do wykorzystania na lekcji
- Gry powtórkowe na lekcjach matematyki
- Jak szybko i efektywnie nadrobić stracony czas? Krzywa zapominania
KTO PROWADZI
Ryszard Markowicz – nauczyciel matematyki i informatyki w szkole podstawowej i liceum, laureat Global Teacher Award; autor wielu publikacji, scenariuszy lekcji oraz artykułów publikowanych na międzynarodowych platformach edukacyjnych, m.in. Future Classroom Lab i teachwitheuropeana.eu; ambasador i koordynator krajowy międzynarodowych projektów edukacyjnych; uczestnik i prelegent wielu ogólnopolskich konferencji dla nauczycieli przedmiotów ścisłych w tym e-lab w ESA Transinne; współtwórca i nauczyciel w Centrum Nauk Ścisłych w Szczecinie oraz właściciel Centrum Nowoczesnej Edukacji, prowadzi zajęcia według autorskich programów nastawionych na rozwój kompetencji kluczowych oraz realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ przy użyciu najnowszych technologii cyfrowych.
FORMA I CZAS REALIZACJI
szkolenie stacjonarne – 5 godz. dyd.
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Termin realizacji: ………. r., godz. 15.00-19.00
- Miejsce realizacji: Szczecin, siedziba KAILEAN (al. Wojska Polskiego 31/5)
- Cena: 230 zł, w tym: materiały dydaktyczne, zaświadczenie, poczęstunek
Polecamy
- Ocena postępów edukacyjnych i zachowania uczniów – prawidłowe dokumentowanie, konstruktywne informowanie (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Rozwijanie pisarskiej kreatywności uczniów na lekcjach języka polskiego (Teams/IV)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/V)
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w placówkach oświatowych (Teams/V)
- Klasyfikowane i nieklasyfikowane zaburzenia odżywiania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (Teams/V)
- IPET, WOPFU, plan terapii i inne niezbędne dokumenty w pracy z dzieckiem z deficytami rozwojowymi (Teams/VI)