Grywalizacja w edukacji (05/2021)
DLACZEGO WARTO
- Dowiesz się, na czym polega grywalizacja i jakie elementy lekcji można grywalizować; poznasz techniki motywowania uczniów do nauki poprzez wykorzystywanie mechaniki gier (m.in. punktacja, zdobywanie mistrzostwa, wspinanie się na wyższy poziom)
- Dzięki kursowi staniesz się autorem i autorką fascynującej gry edukacyjnej, jaką będą Twoje zajęcia; wdrożysz do swojej pracy elementy rozgrywki takie jak: fabuła, zagadki, nagrody, tabele wyników, a także zdrowa i budująca rywalizacja; zaskoczysz swoich uczniów (niezależnie od wieku!), włączając ich do trybu rozgrywki w środowisku edukacyjnych platform społecznościowych
- Autorem szkolenia jest nauczyciel-praktyk, doświadczony szkoleniowiec, ekspert branżowy
DLA KOGO
- Nauczyciele wszystkich przedmiotów i poziomów edukacyjnych
O CZYM
- Co to jest grywalizacja? Kroki milowe w historii grywalizacji
- Uczenie się i grywalizacja. Warunki grywalizacji edukacyjnej
- Gry tradycyjne w procesie lekcyjnym
- Typy graczy
- Gamifikacja online
- Tworzenie quizów
- Piętnaście sposobów na gamifikowanie lekcji
- Monitorowanie postępów i nagradzanie uczniów
- Platformy Class Dojo i Edmodo; kody QR; podchody online
- Projektowanie lekcji z elementami grywalizacji
AUTOR E-KURSU
Paulina Kuźmo-Biwan – nauczycielka języka angielskiego, trenerka kursów internetowych w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji w Warszawie; trenerka warsztatów Szkoły Uczącej Się w Centrum Edukacji Obywatelskiej; mentorka grup szkoleniowych Nauczycielskiej Akademii Internetowej; od wielu lat tworzy scenariusze szkoleń stacjonarnych oraz kursy z zakresu wykorzystywania narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji (m.in. dla FRSE oraz European Schoolnet w Brukseli); organizowała i prowadziła wiele konferencji dla nauczycieli oraz kadry zarządzającej oświatą; autorka i współautorka publikacji związanych z realizacją projektów międzynarodowych, dydaktyką języka angielskiego oraz wykorzystywaniem narzędzi TIK na lekcjach
FORMA I CZAS REALIZACJI
- e-kurs z opieką autora, zakres materiału – 14 godz. dyd.
- realizacja o dowolnej porze w okresie podanym w ofercie
- możliwość zadawania pytań
- informacja zwrotna nt. wykonanych zadań
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Okres realizacji: od 05.05.2021 r. do 29.05.2021 r.
- Dostępność: kailean.ekursy.online (po zalogowaniu*)
- Cena: 350 zł, w tym e-materiały dydaktyczne, zaświadczenie w wersji papierowej
*Login i hasło zostaną przydzielone przez organizatora po zaksięgowaniu wpłaty
Formularz zgłoszeniowy na e-kurs
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z języka polskiego (Teams/II)
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z matematyki (Teams/IIa)
- Obserwacja i ocena pracy nauczyciela (Teams/III)
- Storytelling na lekcjach języka polskiego (Teams/III)
- Czas pracy w placówce oświatowej – pracownicy pedagogiczni i niepedagogiczni (Teams/II)
- Kiedy dzieci nie przestrzegają norm i zasad? Psychologia uczniów klas młodszych (Teams/III)
- Zagrożenia w rozwoju nastolatka – depresja, lęki, samouszkodzenia i próby samobójcze. Jak rozpoznać zagrożenie i co robić? (Teams/III)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/III)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/III)
- Potyczki z poezją (Teams/III)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego? (03/2021)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)