Gry na języku polskim (Teams)

DLACZEGO WARTO

  • Dowiesz się, czym jest grywalizacja i mechanika gier, poznasz uniwersalne gry na każdy temat
  • Dzięki nabytym kompetencjom włączysz do swoich lekcji gry dydaktyczne, które pozwolą uczniom utrwalać wiedzę i zdobywać kompetencje polonistyczne; zaczniesz szybko i łatwo tworzyć gry edukacyjne, uczynisz ich twórcami  swoich uczniów, dzięki czemu zaangażujesz
    i zmotywujesz ich do pracy
  • Szkolenie prowadzi praktyk, otrzymasz garść pomysłów i wskazówki do ich realizacji

DLA KOGO

  • Nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych (kl. 4-8)

O CZYM  

  • Czym jest grywalizacja
  • Mechanika gier
  • Uniwersalne gry na każdy temat (nauka o języku, nauka o literaturze)
  • Gry dla uczniów starszych i młodszych (jenga, warcby, Piotruś i inne)
  • Uczniowie twórcami, współtwórcami gier
  • Gry szkolne służące różnym celom (wprowadzenie do tematu, podsumowanie lekcji, ćwiczenia włączone w tok zajęć)
  • Gamifikacja procesu edukacji


KTO PROWADZI

Piotr Bachoński – absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – filologia polska; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze szkoły”.

FORMA I CZAS REALIZACJI        

szkolenie on-line na MS Teams w czasie rzeczywistym  – 5 godz. dyd.

KIEDY, GDZIE, ZA ILE

  • Termin realizacji: 17.05.2022 r., godz. 15.45-20.00

15.45-16.00       logowanie się i tzw. próba mikrofonu

16.00-17.30       blok szkoleniowy nr 1

17.30-17.45       przerwa

17.45-19.15       blok szkoleniowy nr 2

19.15-20.00       odpowiedzi na pytania uczestników

  • Dostępność: platforma MS Teams, logowanie za pośrednictwem strony www.office.com lub przez aplikację MS Teams (www.microsoft.com › microsoft-teams › download-app)*
  • Cena:  190 zł, w tym: e-materiały dydaktyczne, zaświadczenie w wersji papierowej