Gamifikacja w edukacji (Z)

DLACZEGO WARTO

  • Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie możliwości i sposobów wykorzystania mechanizmów grywalizacji w procesie uczenia się
  • Dzięki nabytym kompetencjom nauczyciele włączą gry w strukturę lekcji – nawiązanie do tematu, przywołanie wiedzy uczniów, podsumowanie wiadomości, udzielanie i pozyskiwanie IZ; szybko i sprawnie przygotują różne warianty gier edukacyjnych w oparciu o uniwersalne „silniki” (chińczyk, ruletka, karty i inne); włączą uczniów w przygotowywanie gier; wykorzystają proste gry edukacyjne w realizacji treści podstawy programowej, przygotowaniach do egzaminu; będą rozwijać kompetencje kluczowe uczniów w czasie grywalizacji
  • Szkolenie prowadzi praktyk gamifikacji, autor licznych gier i pomocy dydaktycznych dla nauczycieli

DLA KOGO  

Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli

O CZYM  

  • Mechanika gier
  • Proste gry edukacyjne
  • Wykorzystanie gier w realizacji treści podstawy programowej
  • Gry w utrwalaniu materiału
  • Gry a kompetencje kluczowe
  • Uczniowie twórcami gier

KTO PROWADZI

Piotr Bachoński – absolwent filologii polskiej – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; ukończył podyplomowe studia z informatyki, zarządzania oświatą oraz Podyplomowe Studia Liderów Oświaty; nauczyciel, wicedyrektor szkoły, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli; uzyskał trzy certyfikaty trenerskie; prowadzi szkolenia, warsztaty, webinaria z zakresu motywacji, oceniania, wizualizacji, myślenia krytycznego; autor i opiekun e-kursów dla nauczycieli, w tym dla nauczycieli języka polskiego; realizuje procesy kompleksowego wspomagania szkół; prelegent konferencji SEO, OSKKO, międzynarodowej Konferencji TOC; publikował w „Dyrektorze Szkoły”  i „Doradcy Kariery”

CZAS TRWANIA              

zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne

FORMY REALIZACJI     

stacjonarna / MS Teams

*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia