Efektywna komunikacja z rodzicami
DLACZEGO WARTO
- Dowiesz się, jakie są zasady przeprowadzania rozmów indywidualnych z rodzicami, nauczysz się konstruktywnie informować o trudnościach dziecka oraz asertywnie radzić sobie z zastrzeżeniami rodziców; poznasz skuteczne sposoby zwiększenia swojej efektywności interpersonalnej w kontaktach z rodzicami bez uciekania się do tzw. gier psychologicznych
- Dzięki nabytym kompetencjom usprawnisz swój sposób komunikowania się z rodzicami uczniów, co poprawi wasze relacje oraz zwiększy zaangażowanie rodziców w sprawy szkoły
- Szkolenie prowadzi psycholog z wieloletnim doświadczeniem pracy w szkole
DLA KOGO
Rada pedagogiczna lub zespół nauczycieli
O CZYM
- Zasady efektywnej komunikacji i współpracy w relacjach z rodzicami
- Język rodzica i język nauczyciela vs współczesny język wychowania dzieci
- Asertywna postawa: jak informować, a nie krytykować. Zasady przekazywania informacji zwrotnej
- Asertywne radzenie sobie z zastrzeżeniami – jak zmieniać roszczenia na oczekiwania
- Obszary kompetencji nauczyciela i rodzica – asertywne ich komunikowanie
- Zasady przeprowadzania rozmów indywidualnych z rodzicami
- Efektywność interpersonalna nauczyciela bez manipulacji. Jak nie uruchamiać tzw. gier psychologicznych w kontaktach z rodzicami
KTO PROWADZI
Beata Dobińska – absolwentka psychologii na UAM w Poznaniu; nauczyciel akademicki (m.in. Diagnoza i terapia pedagogiczna, Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ASD, Resocjalizacja i socjoterapia); certyfikowana trenerka z 25-letnim doświadczeniem, akredytowana konsultantka Insights Discovery, absolwentka rocznego szkolenia z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej zaburzeń u dzieci i młodzieży (Certyfikat CTPB w Warszawie); w trakcie realizacji 4-letniego Studium Podyplomowego Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej atestowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczo-Behawioralnej; psycholog w szkole podstawowej.
CZAS TRWANIA
zakres materiału obejmuje 4 godziny dydaktyczne
FORMY REALIZACJI
stacjonarna / MS Teams
*Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz materiały dydaktyczne dostosowane do formy realizacji szkolenia
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Ocena postępów edukacyjnych i zachowania uczniów – prawidłowe dokumentowanie, konstruktywne informowanie (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Rozwijanie pisarskiej kreatywności uczniów na lekcjach języka polskiego (Teams/IV)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/V)
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w placówkach oświatowych (Teams/V)
- Klasyfikowane i nieklasyfikowane zaburzenia odżywiania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (Teams/V)
- IPET, WOPFU, plan terapii i inne niezbędne dokumenty w pracy z dzieckiem z deficytami rozwojowymi (Teams/VI)