Czas pracy w placówce oświatowej – pracownicy pedagogiczni i niepedagogiczni (04/2021)
DLACZEGO WARTO
- Zapoznasz się z problematyką czasu pracy w odniesieniu do różnego rodzaju placówek oświatowych; dowiesz się, jakie są różnice w zakresie planowania i rozliczania czasu pracy nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami; usystematyzujesz wiedzę w zakresie prowadzenia dokumentacji w zakresie ewidencjonowania czasu pracy pracowników
- Dzięki nabytym kompetencjom usprawnisz procesy związane z rozliczaniem czasu pracy oraz zapewnisz zgodność prowadzonej dokumentacji z wymogami przepisów prawa
- Szkolenie prowadzi specjalista z zakresu prawa pracy w placówkach oświatowych
DLA KOGO
- Dyrektorzy, wicedyrektorzy, pracownicy kadr
O CZYM
KADRA PEDAGOGICZNA
- Pojęcie czasu pracy w oświacie (czas pracy w ujęciu roku szkolnego; pensum)
- Pensum nauczycieli; powierzanie stanowisk kierowniczych w oświacie, zniżki dla nauczycieli
na stanowiskach kierowniczych; zasady łączenia zajęć o różnym wymiarze pensum - Praca w godzinach ponadwymiarowych i doraźnych zastępstw. Ewidencja czasu pracy
- Urlopy pracownicze oraz dni wolne od pracy przysługujące pracownikom a czas pracy
- Szkolenia bhp, badania lekarskie i podróże służbowe a czas pracy
KADRA NIEPEDAGOGICZNA
- Podstawowe pojęcia dotyczące czasu pracy
- Praca w godzinach nadliczbowych lub w dniach wolnych
- Zasady planowania oraz zmiany rozkładów (harmonogramów/grafików) czasu pracy
- Zasady potwierdzania przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania nieobecności
- Zwolnienia od pracy – zasady udzielania i rozliczania
- Ewidencjonowanie czasu pracy po 01.01.2019 r.
AUTOR E-KURSU
Małgorzata Klowan – prawnik, trener, specjalista z zakresu prawa pracy w placówkach oświatowych oraz prawa oświatowego; do 2017 pracownik Państwowej Inspekcji Pracy; ponad 14 lat doświadczeń w przeprowadzaniu kontroli warunków pracy, przygotowywaniu analiz i opinii prawnych z zakresu prawa pracy, wydawaniu decyzji administracyjnych; od 2004 r. czynny wykładowca i trener szkoleń i kursów w obszarze prawa pracy adresowanych do różnych grup zawodowych, a także związków zawodowych.
FORMA I CZAS REALIZACJI
- e-kurs z konsultacjami on-line, zakres materiału – 5 godz. dyd.
- odpowiedzi na pytania indywidualne uczestników – w formie FAQ
- realizacja o dowolnej porze, dostęp 24 godz. na dobę przez 14 dni
KIEDY, GDZIE, ZA ILE
- Okres realizacji: od 16.04.2021 r. do 29.04.2021 r.
- Dostępność: kailean.ekursy.online (po zalogowaniu*)
- Cena: 250 zł, w tym e-materiały, opracowanie zbiorcze odpowiedzi na pytania indywidualne zadane przez uczestników drogą mailową – w ciągu 7 dni po zakończeniu edycji, zaświadczenie w wersji papierowej
*Login i hasło zostaną przydzielone przez organizatora po zaksięgowaniu wpłaty
Formularz zgłoszeniowy na e-kurs
Zgłoszenie zostało wysłane!
Szanowny Kliencie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kopię zgłoszenia oraz potwierdzeniePotwierdzenie
odczytania otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeżeli nie otrzymasz informacji zwrotnej w ciągu 48 godzin, zadzwoń lub napisz do nas.
Zespół Kailean
Polecamy
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z języka polskiego (Teams/III)
- Jak pomóc uczniom przygotować się do egzaminu z matematyki (Teams/III)
- Obserwacja i ocena pracy nauczyciela (Teams/III)
- Storytelling na lekcjach języka polskiego (Teams/III)
- Czas pracy w placówce oświatowej – pracownicy pedagogiczni i niepedagogiczni (Teams)
- Kiedy dzieci nie przestrzegają norm i zasad? Psychologia uczniów klas młodszych (Teams/III)
- Zagrożenia w rozwoju nastolatka – depresja, lęki, samouszkodzenia i próby samobójcze. Jak rozpoznać zagrożenie i co robić? (Teams/III)
- Geometria płaska – zrozumiała, przydatna i ciekawa (Teams/IV)
- Sprawność rachunkowa w szkole podstawowej (Teams/III)
- Potyczki z poezją (Teams/III)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego? (03/2021)
- Jak zakończyć staż i uzyskać stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego? (03/2021)
- Algebra – efektywnie i z pomysłem (Teams/IV)
- Oswajamy gramatykę (Teams/IV)
- Praca z uczniem z zaburzeniami typu ADHD i ADD w szkole (Teams/IV)